slide show

Lockiga lockar

Jag idag/just nu.

 

Idag kör jag på lockar, i topparna bara. Sov verkligen ut idag, vaknade vid 1-halv 2 ungefär. Idag har jag hunnit ätit frukost, kollat på film, fixat mig och allt det där.

 

Ska snart gå till spårvagnen och åka upp till Klockaretorpet och träffa Fanny, sen Nina och alla mina tjejer! Himmelstalundsbadet har öppnat också, drar väl dit någon dag om jag hinner innan Turkiet, annars blir det att bada där då vi kommit hem!

 

Ha en bra dag, solen skiner efter åskan! Kör på byxdressen idag. ♥


Kommentarer
Postat av: mikaela

när skulle ni åka till turkiet? :)

2011-06-12 @ 16:31:46
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Ragda

haha, önskar jag hade rakt hår så jag kunde locka mitt, men mitt är redan lockigt ... och det är jobbigt. Man kan inte göra så mycket med de. :(

2011-06-12 @ 16:38:08
URL: http://miiniibiig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0