slide show

Hamam

En bild från tidigare idag. Bild på mig och en turkisk marknads säljare.

 

Bilden är tagen för två timmar sedan. Allt är öppet på nätterna här. Tänkte bara berätta lite om morgon dagen. Vi måste vara klara klockan 12 (i turkisk tid) för då blir vi upphämtade och åker till ett Hamam ställe. Vi kommer få någon slags av ång bad, en slags bastu. All våran döda hud åker av och vi får en ren och fräsch ny hud. Sen när vi solar och blir bruna så kommer färgen sitta kvar hur länge som helst, och inte bara flagna av när vi kommer hem till Sverige.

 

Efter att vi varit på det där Hamam så drar vi nog tillbaka till vårat hotell och byter om. Sedan går vi till stan och kollar efter något fint. Tänkte sola och bada också.

 

Ville bara slänga upp detta inlägg så att ni kanske är beredda på en låg uppdatering imorgon, men typ ett inlägg på kvällen. Kommer nog inte vara i hotellet så mycket. Om jag vaknar tidigt så lägger jag upp ett inlägg på morgonen. Hoppas ni har det lika bra som vi och att ni har tur med vädret! Vill också passa på att säga att jag har gjort en ny kategori i min blogg som heter "Turkiet 2011". Så om ni vill se vad som händer och så vidare här så är det bara att ni kikar in där. Puss!


Kommentarer
Postat av: m

Jag ÄLSKAR dina fin mörka ögon ♥

2011-06-18 @ 14:08:49
URL: http://ofourblog.webblogg.se/
Postat av: tina

fan vad fin header!

2011-06-18 @ 14:35:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0