slide show

Cuz' bitch i'm worldwide!

Såhär såg jag ut ikväll/ser ut just nu.

 

Just nu sitter jag och Nina i vårt hotellrum och ska snart gå ner till poolen med datorerna. Det spelas mycket musik där och det är allmänt skönt att sitta och prata med dom som jobbar på hotellet/i baren. Ska bara byta om och dricka lite vatten och senare ska vi gå ner.

 

Idag har vi bland annat gått runt på stan, legat vid poolen, solat vid stranden, gått runt på stan ännu mer, shoppat och ätit god mat. Har köpt massa smink och nya söta skor. Visar som sagt allt när vi kommit hem till vårt land. Hoppas bara att det inte blir övervikt när vi ska hem, fast det tror jag faktiskt inte att det blir.

 

Imorgon blir det sol och bad hela dagen tror jag. Ska ut till Bazaar igen och titta lite. Kan också meddela om att Nina är på gång med en ny blogg. Har fått äran att fixa till den lite så bloggen kommer komma ut när den är snygg! Hon hälsar alla sina läsare om tack för alla söta kommentarer hon fått på Facebook och så vidare om att hennes blogg var bra. Som sagt, hennes nya blogg kommer inom kort!


Kommentarer
Postat av: tuva

va söt du är !

2011-06-29 @ 17:18:23
URL: http://tuvasandbergs.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0