slide show

Bild på oss

Bild från igår kväll på mig och Nina.

 

Har precis vaknat och klockan är halv 12 här. Nina ligger fortfarande och sover medans det är städhjälp här och föräldrarna sitter och äter frukost på balkongen.

 

Vet inte riktigt vad vi ska göra idag. Ska iallafall bli brun har jag bestämt mig så jag tror nog att en stor del av denna dag kommer spenderas vid poolen och stranden. Vi kommer gå runt och leta efter saker vi vill ha också, typ en Adidas tjocktröja letar jag efter.

 

Är fortfarande lite trött så ska bara dega lite i sängen tills Nina vaknar. Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Jessica Fotar

Sv; Okej, där var jag också när jag var i Turkiet ^^

Vilket hotell bor ni på ? :)

2011-06-19 @ 10:40:48
URL: http://w
Postat av: ruvejda

Vilken stad i Turkiet är det ni är i och hur länge ska ni va där?:)

2011-06-19 @ 11:04:07
URL: http://ruvejjjda.blogg.se/
Postat av: moa robinsson

vilken jävla tur ni har, att ni är i turkiet !

här är det ju värsta skitvädret, det reganr och massa :(

vad heter ninas blogg ? :)

2011-06-19 @ 13:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0