slide show

Back

Min statestik. Printad imorse.

 

Jag ger mig, vill blogga, åtminstone några inlägg. Som ni ser så gick statestiken upp som fan igår, på grund av inlägget där jag "skrev av mig", och tack alla ni som säger att min blogg är bra och att jag inte ska lägga ner den. Faktum är den att jag inte tänker "lägga ner den", utan bara ta en blogg paus nu när vi är i Turkiet. Statestiken gick iallafall upp en bit, och blev mitt rekord.

 

Ska som sagt bara blogga när jag orkar och har någonting att skriva om (nu i Turkiet). När jag kommer till Sverige igen bloggar jag som vanligt, bara så att ni vet, så var inte oroliga.


Kommentarer
Postat av: Anonym

vad har hänt med ninas blogg ;o :)

2011-06-27 @ 22:19:05
Postat av: Johanna

Bra ksenia, så ska de låta!



Kram :)

2011-06-27 @ 22:20:21
Postat av: Anonym

go ksenia ! :D

2011-06-27 @ 23:02:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0