slide show

At the beach

Jag och Nina. Bilden är tagen i Bodaviken idag, av Fanny Källgren.

 

Hej på er! Kom just precis hem från stan. Kvällen har spenderats med Nina, Philip och Gabbe! Jag och Nina var på Philips skolavslutning tidigare idag och kollade på, efter det drog vi till Hageby och käkade på McDonalds. Senare drog vi vidare till stan och små chillade. Solade också, fast jag egentligen inte ville, (och allt på grund av Philip!)


På tal om min avslutnings klänning: Jag har bestämt att ha på mig den rosa klänningen, nummer 2. Tack föresten alla som var med och hjälpte mig att välja, men till slut kom jag fram till 2:an.

 

Ville också säga att en ny header/design är på gång! Hoppas på ett rätt så somrigt resultat iallafall. Vi får se hur det blir. Nu ska jag stoppa någonting i magen sen lägger jag mig och somnar till någon film! Imorgon får jag sommarlov!


Kommentarer
Postat av: Lotta

Fin bild :)

2011-06-15 @ 20:02:43
URL: http://olesenstjej.blogg.se/
Postat av: Anonym

asså kan du uppdatera din blogg lite oftare??

2011-06-15 @ 20:52:22
Postat av: Anonym

ajo du skulle tagit 3an , 2an såg fan arabig ut..

2011-06-15 @ 22:45:23
Postat av: linnea

hej jätte fin blogg!

är du en sån som skulle kunnat göra en header åt oss,

våran ser för*ävlig ut.. (:

2011-06-16 @ 01:13:27
URL: http://linneachristel.blogg.se/
Postat av: mikaela

vad har du för storlek på dina bilder i bloggen?

2011-06-16 @ 09:46:07
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

Men du hade inte tvåan du hade en typ ljuslila klänning den var finare än alla dom du visade <3

2011-06-16 @ 12:22:51
Postat av: jennifer:)

älska ninas hår på dendär bilden!:o

2011-06-17 @ 20:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0