slide show

Weekends!!!

Jag just nu!

 

Hej på er! Just nu befinner jag mig hemma hos Johanna. Fanny är också här. Johanna håller på att färga Fannys hår, hennes blonda hår ska bli brunt, får se hur det blir! Sen ska Fanny färga Johannas hår till blont. Om en stund så kommer Nina hit också. För övrigt så ska jag snart våga mitt hår med trippeltång. Orkar inte gå omkring med tofs hela tiden, riktigt trött på det.

 

Idag har vi iallafall inte gjort ett skit. Var på stan en sväng tidigare och kikade lite. Vädret suger ju så det finns liksom inga alternativ på någonting. Nu ska jag fixa mig iallafall! Återkommer ikväll.


Kommentarer
Postat av: Cornelia - Fotograf i Sundsvall

Vad använde hon för blekmedel när hon blekte håret? :)

2011-07-20 @ 17:59:13
URL: http://itismoi.blogg.se/
Postat av: REBECCA

Hej! Vad hittar du på för skoj ikväll då?

Förresten har du några filmtips du kan dela med dig av kanske? kram

2011-07-20 @ 18:10:50
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0