slide show

Väska och skor

En bild från idag.

 

Kom hem för en stund sedan. Har precis skärt upp lite honungs melon och ska strax fixa naglarna. Dom ser verkligen förstörda ut. Tänkte sätta på en film senare också och bara vila ut.

 

Har varit ute hela dagen. Vaknade först upp hemma hos Nina och sen tog vi spårvagnen ner till stan och var där lite. Sedan åkte vi hem till mig och bytte om eftersom jag hade samma kläder igår, därefter åkte vi till stan igen och fixade Ninas klocka som gick sönder, men nu är den som ny igen. Efter andra besöket i stan så åkte vi till Klockaretorpet igen och umgicks med några vänner där. Nu är jag iallafall hemma och här är första inlägget för dagen. Känner att min blogg blir allt mer mindre uppdaterad.. Nu ska jag iallafall ta och svara på några kommentarer jag har fått sen fixar jag mina naglar lite snabbt.


Kommentarer
Postat av: wilmaaa

du är så fin gumman!

ja jag åkte faktiskt förbi där med tåget, eller vårat lag åkte förbi, om vi hade hörts av så kanske vi kunde träffats, men augusti it is istället! ska prata med min pappa invändigt tamigfan<3

2011-07-12 @ 00:30:17
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: wilmaaa

ja det gör det faktiskt!<3

2011-07-12 @ 00:41:11
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: frida

du är söt o tack!

jo det kan jag göra om jag behöver hjälp gumman puss<3

2011-07-12 @ 01:00:50
URL: http://fridadehlin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0