slide show

Myshowroom

Söt bild på mig från idag.

 

Förlåt för den hemska uppdateringen idag. Har varit ute hela dagen, umgåts med vänner och så vidare. Försöker göra någonting av sommarlovet iallafall, trots att det är så dåligt väder här.

 

Iallafall, imorse satt jag och kollade lite på Myshowroom.se. Ni vet bloggerskan Sarah Tjulander? Hon bloggar ju där, och hennes blogg är verkligen snygg! Tänkte blogga där ett tag och se hur det känns och så vidare, om det känns bra och jag får fler besökare och så så kanske jag byter dit! Om ni har lust så kan ni ju kika in på bloggen jag har där, har precis lärt mig lite och så vidare. Behöver bara fixa till den lite, men HÄR kommer ni in på sidan. Bloggen heter www.ksenia.myshowroom.se!

 

Kommer såklart blogga här tills jag har fixat klart allting där, så inga nya inlägg kommer upp på min nya. Så håll er på denna sida tills vidare!


Kommentarer
Postat av: REBECCA

Fråga: Vad tycker du om alexander wangs kollektioner?

Kika in på min blogg för att se lite av hans senaste, Kramar :)

2011-07-18 @ 01:08:26
URL: http://magicstory.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0