slide show

Natt picture

Jag just nu, för några minuter sedan.

 

Lånade mammas kamera och fotograferade lite. Är så jävla rastlös. Kan inte sova, tänker för mycket i guess. Har kollat på film, snackat med massa folk på Facebook och pratar om allmäna saker med morsan min.

 

Har fixat lite te, så nu sitter jag i min säng och dricker det. Älskar te, det är så sjukt gott. Ska sätta på en till film och gosa ner under täcket. Har tyvärr inte så mycket att prata om just nu såhär mitt i natten, så jag återkommer väl imorgon bitti, när jag är vaken och pigg. Godnatt, sov jätte gott!


Kommentarer
Postat av: linnea

Alltså pallar inte att du är världens snyggaste..

2011-07-25 @ 20:17:09
URL: http://linneajosefin.blogg.se/
Postat av: Johanna

Jävlar vilken fin blogg du har! :) SJälvklart kan jag börja följa den! :)

Btw. du blir ju skit fin på alla foton du tar :D

Kraaam!

2011-07-25 @ 23:01:43
URL: http://riktigtknasigt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0