slide show

Jävla huvudvärk..

Hej på er!

Kom precis hem med en fruktansvärd huvudvärk. Har haft ont i huvudet sen tidigt ikväll, och skit vad ont det gör, det dödar mig! Har precis tagit 2 starka tabletter mot just huvudvärk och det börjar bli lite bättre. Har fixat lite nudlar också, sjukt länge sedan jag åt det och jag älskar det! Ska sätta på en film nu och sen sova. Är hur trött som helst, känner mig jätte svag också, hoppas jag inte börjar bli sjuk.

För övrigt så har det regnat hela dagen. Någonstans mitt på dagen så blev det sol i någon halvtimme, och nu är det skit väder igen. För någon dag sedan så sa dom på 24nt att hela juli är förstört, att det skulle vara dåligt väder resten av månaden. Riktigt nice sommar måste man ju säga..

Nej men nu blev jag film sugen. Sätter på Love and other drugs och äter mina goda nudlar! Hoppas mitt huvud slutar dunka, för det här är förjävligt! Säger godnatt nu också. Puss!

Kommentarer
Postat av: Camilla

vill du ha fler läsare? :)

gå då in på min blogg och skriv en kommentar

för att ta del av mina läsare!



http://www.kmilla.se/2011/july/dagens-blogg.html

2011-07-16 @ 00:07:03
URL: http://kmilla.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0