slide show

Iphone bilder från idag

Två bilder från tidigare idag, tagna av Olivia med hennes Iphone.

 

Har legat och kollat på Bee Movie, en animerad barn film. Tycker den är söt och rolig. Såg den för första gången för typ 3-4 år sedan, det var då jag lärde känna Jannike, minns ni henne?

 

Tror att jag ska fixa lite mat snart. Mamma har somnat på soffan så jag får väl göra det själv. Tänkte göra klyftpotatis och steka lite kött med bearnaisesås till. Fast, vet inte riktigt om jag orkar, det är så skönt att ligga i sängen nu på kvällen och bara slappna av.

 

Imorgon så vaknar jag skapligt, ungefär vid 11-12. Sen ska jag åka ner till stan och äta lunch med mamma. Vi skulle göra det idag egentligen eftersom jag fyller år, men vi hann inte till lunch buffen så vi tänkte göra det imorgon istället, blir nog mycket bättre. Efter maten så ska vi ta en promenad, bara hon och jag och prata igenom en massa saker, så som mor och dotter gör liksom. Sen på kvällen så tänkte vi ha en myskväll för oss 2, köpa massa gott och kolla på film. Det blir nog hur bra som helst!


Kommentarer
Postat av: mikaela

fan va fin du är!

2011-07-07 @ 23:03:57
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/
Postat av: Anonym

vad har du för storlek på dina bilder på bloggen när du laddar upp dom ? SNÄLLA SVARA, tacksam för svar så snart som möjligt!

2011-07-07 @ 23:04:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0