slide show

Himmelstalund imorgon!

En bild på mig, tagen i Motala.

 

Har just precis kollat klart på filmen, kollade på barnfilm igen, gud vad jag saknar den tiden! Har fixat naglarna också, så nu är dom snygga och slipade haha. Under tiden så passade jag på att äta lite också, ett tag sedan vi åt liksom så tog bara en macka nu innan läggdags. Blev sjukt trött nu också så jag tror att jag lägger mig efter att jag skrivit klart detta inlägg.

 

Imorgon så vaknar jag vid 11-12 och duschar, gör mig i ordning och så vidare. Jag och Nina tänkte dra till Himmelstalunds badet och sola. Vi kanske tar oss ett dopp också, fast jag är inte säker på om jag har lust. Fast det lär ju bli rätt så varmt imorgon så vi kommer nog bada ändå. Skulle bli ungefär 23 grader, men det märker vi ju då! Men nu ska jag borsta tänderna och lägga mig i sängen med musik i öronen, ha det bäst. Godnatt!


Kommentarer
Postat av: Hanna Skattberg

fin blogg:D

2011-07-12 @ 01:25:57
URL: http://hhannaskattberg.blogg.se/
Postat av: Josefine

Vart har du köpt bikinin? (:

2011-07-12 @ 20:13:48
Postat av: Anonym

Tränar du något?

2011-07-12 @ 21:03:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0