slide show

Bildbrist

Bild från Turkiet.

 

Vi är fortfarande vakna. Vet faktiskt inte varför vi är uppe så sent om nätterna, men vi har iallafall roligt! Har kollat på film och ätit en massa gott. Såg på filmen Wanted, den visade sig vara sjukt bra!

 

Just nu sitter jag och kollar på bilder från Google. Försöker bestämma mig, angående håret. Ska jag klippa, ska jag låta det växa ut, bara klippa lite grann eller vad fan ska jag göra..? Jag vill klippa mig för att återfå mitt gamla tjocka och fina hår som jag hade en gång i tiden, men ändå så vill jag ha långt hår som jag alltid har drömt om. Sådär långt hår så man slipper platta det och det är naturligt lockigt, SÅ SNYGGT! Åh, vet faktiskt inte..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0