slide show

Ångra mig

Vi brudar, bild från tidigare idag.

 

Näe, blogg.se slår allt! Orkar inte hålla på och testa några andra sidor, så håller mig kvar här! Myshowroom är för komplicerat och fult, haha. Nej men, blogg.se är mycket enklare och man kan göra mycket mer.

Idag så har jag varit med mina bästa tjejer. Vi har varit ute i Skärblacka. Vi badade, grillade, lyssnade på musik och hade det sjukt roligt ända tills det började regna och åska (lite iallafall). Vi sprang in i en stuga där vi satt i över 1 timme med musik och kex, typ. Det har iallafall varit sjukt kul och nu på kvällen så var vi ute i Klockaretorpet och umgicks med ett par andra. Sover över hos Fanny inatt, orkade inte åka hem ända till Hageby då sista spårvagnen härifrån ändå åkte klockan 22 någonting, så detta blev bättre! Vi sitter och tjockar oss med saft och ostbågar, sätter nog på en film eller något lite senare. Blir riktigt skönt att sova ut inatt, har inte gjort det på flera dagar!
Men, ville som sagt bara tala om att jag är tillbaka på den här bloggen nu, ingen annan, tar bort min andra så fort som möjligt. Puss!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bra ksenia :D

2011-07-20 @ 08:46:38
Postat av: sssss

tack ksenia, jag har alltid föjlt din blogg i ett år, den är jätte bra, bättre än kissis till och med, du är så duktig:)<3

2011-07-20 @ 12:37:58
URL: http://sssss

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0