slide show

Ang. mina ögonbryn:

Jag måste bara säga att du har himla finna ögonbryn! Fyller du i dom eller har du färgat dom? om du fyller i är det inte jobbigt att göra det typ varje dag? Snälla svara!


Vem fixar dina ögonbryn?


Svar: Har fått en del kommentarer angående mina ögonbryn, att dom är fina och så vidare. Jag fyller iallafall i mina ögon bryn, och det är jag själv som formar dom och så. Och nej, det är inte så jobbigt att göra det varje dag, eller jag började måla dom direkt efter att jag kom hem från Turkiet. Annars har jag aldrig målat dom. Köpte min ögonbryns penna i Turkiet, och den är rätt så bra faktiskt!


Kommentarer
Postat av: frida

älskar dina ögonbryn!

men fatta inte riktigt, vaddå har du rakat dom o sen målat eller har du kvar dom fast du målar över bara? :)

2011-07-14 @ 19:35:16
URL: http://fridadehlin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hur går det med Christian ilia

2011-07-17 @ 21:56:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0