slide show

The hills have eyes

Hello!
Har just kommit hem. Slutar 15.40 idag egentligen men valde att gå hem tidigare. Har inte mått bra alls i idag. Hostar så att jag knappt kan andas, verk i hela min kropp och snorar som bara den. Så det var väl bäst att gå hem och vila. Ska göra te och lite fika sen lägger jag mig i sängen.
Blir att kolla på film!

 

Älskar skräckfilmer, så ska kolla på dom här två. The hills have eyes, 1an och 2an. Dom ska tydligen vara jätte läskiga, får helt enkelt se!

 

Efter att jag sett film ska jag lägga mig ner och sova några timmar. Mina ögon orkar knappt blinka eller vara öppna och min kropp är helt tung. Skönt och sova.

 

Ha en fortsatt bra dag allihop.


Kommentarer
Postat av: Lambo

Sätt båda, dem va jätte bra (:

2011-01-18 @ 14:38:27
Postat av: Anonym

laddar du ner dina filmer?

2011-01-18 @ 18:22:25
Postat av: Anonym

Vart kommer du på filmer??

2011-01-20 @ 18:30:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0