slide show

Tell me about it

En bild från tjej kvällen hos Nina.

Godmorgon på er. Har ni sovit gott inatt, det har inte jag! Min jobbiga hosta har hållit mig vaken i princip hela natten, men lite sömn har jag iallafall fått. Har ingen host medicin heller, och mamma är lika sjuk som mig, så ingen av oss kan gå och köpa. Typiskt.

Är hur hungrig som helst, jävligt konstigt faktiskt, brukar inte ha någon aptit när jag är sjuk. Ska upp och fixa ihop något alldeles strax.

Kommer ligga i sängen hela dagen, och imorgon går jag nog inte heller till skolan. Var ett dåligt val att jag gick i fredags, blev bara sjukare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

vad betyder princip? >.>

2011-01-23 @ 12:27:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0