slide show

Queen


Bild från efterfesten, Elvira Rahic.

Ligger i min säng. Ensam. Socker sugen. Törstig. Uttråkad. Vad ska man hitta på gott folk?
Nu har jag svarat på alla frågor från frågestunden också, så antar att dom kommer upp någon gång under dagen imorgon. ÅÅÅH. Jag vet inte vad jag ska göra. Vill kolla på film, men samtidigt göra något annat. Fan.. Har aldrig känt mig så uttråkad förut.

Jaja. Nu tycker jag att ni ska tipsa mig om bra filmer! Och samtidigt följa min blogg.. ;) bloglovin

Kommentarer
Postat av: Mc

Du kan komma o mysa me mig

Vettja (:

2011-01-05 @ 00:48:58
Postat av: Mc

Du kan komma o mysa me mig

Vettja (:

2011-01-05 @ 00:52:59
Postat av: Elnaz

Taken, GrownUps, Prince of Persia, och Due Date:D

2011-01-05 @ 00:56:43
URL: http://elnazmohebali.blogg.se/
Postat av: Anonym

Vilken är din favoritfilm? :P

2011-01-05 @ 05:28:40
URL: http://tvminnen.blogg.se/
Postat av: Anonym

varför har du skrivit queen?

Tycker du att du själv är en drottning eller något?



Btw, varför tar du bara elaka kommentarer som dagensfråga men inte snälla?

Vissa frågar ju massa grejer som du ALDRIG svarar på, men så fort någon ger dig en taskig så tar du upp den? Du bryr dig ju ändå inte, right?

2011-01-05 @ 11:44:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0