slide show

Perfekt..

Godmorgon!

Sovit gott? Det har inte jag, har vaknar mitt i natten kanske 5 gånger av att jag inte kunnat andas. Min näsa har varit täppt hela natten. Kul att man har blivit sjuk.. Tror inte att jag kommer gå till skolan imorgon ifall jag känner som jag gör nu. Kan knappt andas, snorig och hostar hela tiden. Vi får se..

Hur ser dagen ut för mig då? Ska in till stan om ett tag och möta upp Nina och Micki. Vi ska sätta oss på ett fik och fika sen ska vi sola tror jag, är inte helt säker. Sen lite närmare mot kvällen ska jag och Micki (om inte Nina hänger med) dra till ett ställe där det finns bastu, gym och bubbelpool/dusch och bara njuta så länge det varar. Vi ska gymma först sen ska vi sätta oss i bastun. Måste ta tag i min kondition. Kommer bilder därifrån, förhoppningsvis!

Har precis ätit och druckit te. Ska snart göra mig i ordning och prata med tjejerna när vi ska ses! Hoppas ni har en fin dag, 1000 pussar!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ifall du är så "sjuk" som du säger att du är hur kan du då vara ute och roa dig men du kan inte gå i skolan?

2011-01-16 @ 14:17:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0