slide show

Nagel fix

Nu ska det bli ändring.

Nu har jag tagit fram lite nagellack, nagellacks borttagning, toppsar och filar. Tänkte fixa till mina naglar för en gångs skull. Har faktiskt slutat bita på dom nu så dom har växt, haha! Tror inte att jag har haft så långa naglar någonsin i mitt liv, så blir bara bättre att piffa till dom lite, för just nu är det ingen vacker syn alls!

Har inte bestämt vilken färg jag ska måla dom än, får sitta och tänka ut det ett tag till.. Fast det lutar mest mot skrik rosa! Först ska jag ta en huvudvärks tablett. Har sån extrem huvudvärk nu, har suttit med hög musik sen jag kom hem. Är inte riktigt van med höga ljud än, haha.

Ha det!

Kommentarer
Postat av: mikaela :)

vart köpte din mamma din kamera?

2011-01-30 @ 00:49:41
URL: http://mikaelajohanson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0