slide show

Måndag.. igen.

Hej på er allihop!

Just nu sitter jag i Ninas säng tillsammans med Micki. Vi sitter och lyssnar på musik medans Nina äter. När hon är klar ska vi in till stan och fixa lite små saker inför praon.

Idag så skulle jag sluta 16.00 men fick gå hem en timme tidigare, alltså klockan 3 eftersom vi har bästa matte läraren! Sa att jag hade ont i huvudet och ville sitta i vilorummet och jobba, men fick gå hem istället! (:D)

Just nu.

Nu har Nina ätit klart och vi ska in till stan och fixa det där vi skulle göra! Hoppas ni har en skön fortsatt dag, fast än jag har huvudvärk och lider av denna dag, hatar måndagar..

Skriver mer när jag kommit hem, kyssar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0