slide show

Lite bättre

Hej!

Stannade hemma idag också, men känner mig faktiskt lite bättre. Har fortfarande verk i hela kroppen och riktigt mycket hosta. Får host attacker lite då och då, riktigt jobbigt.. Har fått huvudverk också, perfekt.

Vaknade vid 11 idag och låg i sängen ett litet tag till. Gjorde lite frukost för en stund sedan och kollade på filmen Role Models. Rätt så bra film faktiskt.

Kommer ligga i sängen hela dagen, finns ju inget annat att göra. Ska plugga lite också hade jag tänkt, passar på medans jag är hemma hela dagen! Ni får gärna ge mig film tips, är verkligen i behov av det idag..

Just nu är det någon gubbe hemma hos oss och hänger upp saker, tror att det är kvartersvärden eller hur han nu kallar sig själv. Och vid 4-5 tiden så kommer Nina och hennes pappa hit. Det är något med diskmaskinen som måste fixas, och han är sjukt snäll och hjälper! Samtidigt så får jag träffa Nina! Hoppas jag inte smittar henne.. Måste bara säga att jag längtar till lördagen! Då blir det kul!

Känner verkligen att jag har bildbrist. Vet heller inte vad jag ska ta kort på..? Hörs lite senare allihop!

Kommentarer
Postat av: Moa

såg att du skrivit att du hade haft 38-39 graders feber och att du fryst, hostat osv. Det är förmodligen influensa du har, för det är exakt vad jag hade i helgen, sen vart jag förkyld så jag är fortfarande sjuk.. :/ krya på dig!

2011-01-19 @ 14:42:09
URL: http://mohaaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0