slide show

Just vaknat

Bild från mys kvällen hos Nina.

Ja mina vänner. Har just vaknat och känner mig ännu sämre än vad jag gjorde innan. Sjukt konstigt, och det är illa. Vet inte heller vad jag är för sjuk.. Och såklart så är det några tjejer som busringer när jag sover som bäst. Tack för att ni väckte mig, tack! Och det dom säger är "du har glömt vaccinera din katt". Skit vad kul liksom..? Sämsta repliken jag har hört.

Har förjävlig bildbrist också, orkar inte ställa mig upp och ta nya bilder, så det får bli en gammal bild så länge. När jag mår bättre ska jag se till att klicka några fräscha bilder! Och jag har faktiskt börjat på nästa "30-dagar"s inlägg, men vet inte riktigt vad jag ska skriva, rubriken är "det bästa som har hänt mig". Det ska ju komma upp idag, men vet som sagt inte vad jag ska skriva där än så det kommer förhoppningsvis imorgon.

Mamma är inte hemma än, hon jobbar förmodligen. Ska be henne köpa chips eller något när hon kommit hem, eller jag ringer förresten.

Nu blir det att se film
.

Kommentarer
Postat av: Vickan

Krya på dig! :)

2011-01-18 @ 20:31:50
Postat av: ♫♪ Sandra T

mysig bild (:

2011-01-18 @ 20:41:46
URL: http://sandramusic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0