slide show

Home now

På Wayne's Coffee förut.

 

Nu är jag hemma! Har haft en hel skön dag med Nina och några kompisar. Behövde verkligen gå ut och känna friska luften, har ju bara suttit hemma dom här 2 veckorna. Så det var bara perfa! Har varit hemma hos en vän och kollat på film. Eller vi satt mest och pratade och inte gjorde någonting, så det blev ungefär 20 minuters film. Roligt var det dock iallafall!

Imorgon ska vi till en kompis igen och kolla på en hel film denna gång, vet inte än vilken men det får vi se då! Får se till och köpa lite godis till kvällen.

 

Har fått en del kommentarer om att jag är ful utan smink och att dom får en helt annan bild av mig och så vidare. Tycker faktiskt att det är lite "omoget" att få andra bilder av mig bara för att jag är utan smink? Vissa bloggare lever i sin sminkväska och vågar inte alls visa sig utan något smink. Det gör iallafall jag, och jag bryr mig egentligen inte om att jag får kritik om hur ful jag är och det, utan det är bara en positiv sak att jag verkligen vågar visa mig hur jag än ser ut. Ni får ta mig som jag är!


Kommentarer
Postat av: denise

ksenia du är sjukt söt utan också, dom är bara avundsjuka

PUSS

2011-01-29 @ 22:00:08
Postat av: Anonym

du är modig inte som andra de vågar inte visa sig själva utan smink dom andra får tycka vad de vill

2011-01-29 @ 22:17:58
Postat av: Lisa Adsten

Dom kan gå och ta sig.

2011-01-29 @ 23:03:34
Postat av: emma

du är dösöt utan smink. <3

2011-01-30 @ 00:53:39
URL: http://eeemmafredriksson.blogg.se/
Postat av: Anonym

"Roligt var det dock iallafall!" dock dock dock dock dock princip princip princip, snälla kan du inte skriva lite lättare svenska för såna som mig. :)

2011-01-30 @ 14:25:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0