slide show

Hemma idag

Godmorgon.

Idag stannar jag hemma. Är fortfarande sjuk och det har inte blivit bättre. Hoppas att jag är frisk imorgon iallafall!

En till video från igår.


Har så grymt ont i magen när jag hostar, beror nog på all träning jag gjorde igår. Körde sit-ups och en massa andra saker. Fast det lönar sig till slut!

Har precis gjort frukost och mycket te! Har planerat att ligga i sängen hela dagen och kolla på filmer i streck. Kanske går ut senare i några minuter och får frisk luft. Annars kommer min dag spenderas i min sköna mjuka säng. Vill dock gå till skolan imorgon..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Så jävla kul. Men du, vad heter låten som spelas i gymmet just i videon? Snälla svara

2011-01-19 @ 18:39:52
Postat av: Anonym

Vad heter låten? :)

Tacksam för svar..

2011-01-22 @ 10:43:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0