slide show

Hemma efter en mysig kväll.

Hej där!

Nu har jag kommit hem och är jätte hungrig! Ska fixa ihop någonting snabbt att äta. Mamma var och handlade innan så det är mycket att välja på..

Ikväll så har jag, Micki och Nina haft en tjej/mys kväll hemma hos Nina. Vi skulle ju egentligen grilla som jag sa innan men vi fick inte tag på någon engångsgrill så vi grillade marsmellows över öppna ljus istället, gick ju hur bra som helst trots allt! Har tagit en massa bilder från kvällen, tror att jag visar alla imorgon istället. Lägger upp ett tidsinställt inlägg, så att bilderna kommer upp när jag sover imorgon. För det är rätt sent nu så jag orkar inte lägga upp fler inlägg.

Så länge får ni gårdagens inköp:

Kommentarer
Postat av: Anonym

storlek???????

2011-01-15 @ 23:22:29
Postat av: Anonym

hej! snälla ksenia kan du svara på den här frågan, vad för photoshop använder du? har sett att du lagt upp ett inlägg om det men vad gör du när de där 30 dagarna är slut? snälla snälla svara, för jag behöver verkligen din hjälp.

2011-01-15 @ 23:53:06
Postat av: ruussana

De pågår just nu en frågestund på min blogg, passa på att ställa en fråga och samtidigt få en länkning, vore jätte skoj om du ville kolla in och ställa en fråga:)

Kram<3

2011-01-16 @ 01:55:05
URL: http://trogbrunett.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0