slide show

Godmorgon..

Hej morgon trött..

 

Börjar denna morgon med att vakna 2 och tar upp chokladen direkt. Sjukt gott alltså, lever livet! Nej men jag har iallafall just vaknat, och är hur trött som helst. Somnade typ halv 6 igår eller något.

 

Och svaren från frågestunden del 2 kom upp då jag sov, jag har alltså tidsinställt det om ni skulle undra. Ska strax upp och fixa mig, sen så kommer Nina över hit. Allt är stängt idag, eftersom det är trettondedag jul eller var det nu heter. Så det är ingen idé alls att dra till stan. Så vi ska hitta på något annat helt enkelt.

 

Nu ska jag röra på mig. Ska göra hett te för att piggna upp, hörs!


Kommentarer
Postat av: frida

frågestund på bloggen!

ställ en fråga vettja :D

2011-01-06 @ 15:22:59
URL: http://fridalesonen.blogg.se/
Postat av: charlotte

tack för all inspiration som du ger..jag går igenom en hjärnblödning o livet känns piss just nu..så de e skönt o komma i från sitt eget liv även om de bara e en liten stund o läsa om ditt..



ha de bäst o tack för en bra blogg

2011-01-06 @ 15:32:36
URL: http://amazinglotta.blogg.se/
Postat av: Anonym

Apelsin chocklad utan apelsin funkar också ;)

2011-01-06 @ 15:36:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0