slide show

Godisgris

PARADIS.

 

Har just varit i Hageby Centrum och köpt lite godis så det räcker till hela kvällen och natten. Fan vad söt sugen jag har varit, sen igår kväll, men nu har jag äntligen lite och äta iallafall.

 

Ska ladda ner massvis med filmer och sen bara ligga i sängen, smsa med någon, lyssna på musik, äta godis och kolla på film. Gud så skönt.

 

För övrigt så har jag varit med Nina hela dagen, och sen så träffade vi upp Vanessa. Vi har gått runt i stan, fikat och haft allmänt kul.


Kommentarer
Postat av: FowZie ♥ ~ felicia aulén

Nej nu är jag halvtrött och önskar att du ska sussa så gott! farligt att lägga huvudet på kudden för hårt så måste sova när man är någorlunda pigg (: så man fortfarande har kontroll

God natt :D .. haha :)

2011-01-06 @ 04:28:08
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: frida

mmm, apelsinkrokant är så gott!

2011-01-06 @ 09:49:56
URL: http://fridalesonen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0