slide show

Glömt "30 dagar"..?

Hej på er igen.

Just nu sitter här i min säng alldeles ensam. Vill ha sällskap av någon ju.. :( Jag är hur mätt som helst verkligen, orkar inte ens dricka något. Har små ätit sen Nina kom het, vid 2 tiden, men nu är hon hemma. Vi åt typ ett kilo makaroner, 10 mandariner, massa nötter sen drack vi hela tiden.

Jag just nu.

Nu tänkte jag kolla på en film, har bestämt mig för Not another teen movie. Den verkar hur bra som helst. Ska bara lägga mig skönt i sängen först. Ni får ha det bäst hörreni!

Och förresten. Det där om "30 dagar". Jag har faktiskt glömt att uppdatera den listan, men ska försöka börja igen imorgon. Och om jag skulle glömma, så får ni faktiskt påminna mig igen! Och alldeles precis just fick jag en kommentar om att jag aldrig bloggar/skriver några inlägg. Jag har skrivit 5-6 inlägg bara idag, så säg inte att jag inte uppdaterar mycket. Tycker att det är hemskt jobbigt när folk ska behöva ge mig en massa kickar och säga att jag ska skriva oftare. Det är kvalitet före kvantitet som gäller i min värld. Och med kvalitet menar jag att man ska skriva tillexempel 2-3 inlägg per dag där man faktiskt har någonting att skriva, något vettigt. Än att behöva skriva 8 inlägg som tillexempel Kissie, där man bara skriver "Hej, nu ska jag ut med hunden" och "nu ska jag dricka te med bulle och kolla på Parlamentet". Det blir ju bara tråkigt, inte sant? Så ungefär 3 inlägg per dag med ett bra innehåll är mycket bättre. Och ni som inte ens har blogg kan ju såklart klaga hur mycket ni vill, eftersom ni inte ens vet hur det är att ha en blogg där man tvingas att skriva varje dag, att det faktiskt är jobbigt att bli knuffad? Men eftersom jag tjänar pengar på min blogg, så blir det bara roligare! Så det är bara att sluta tjata om min uppdatering! :) För jag kör mitt egna lilla race. Ville bara säga det.

Tillägg: Skynda er på att ställa frågor på frågestunden, för jag svarar på alla frågor imorgon och sedan lägger upp dom! Hörs!

Kommentarer
Postat av: moa

ofta du får betalt för bloggen? :P va kuul! hur mkt får du då ungefär? :)

2011-01-03 @ 23:26:07
Postat av: Anonym

Du blir ju inte tvingad att blogga du gör det ju själv... Suck

2011-01-03 @ 23:58:25
Postat av: nina

hej :D

när man gör så man känar pengar på sin blogg , när får man pengarna?

är det gratis ?

hur gör man ?

2011-01-04 @ 00:05:01
URL: http://mycrazylifee.blogg.se/
Postat av: Anonym

tjänar du pengar på bloggen? knappast.

2011-01-04 @ 00:52:36
Postat av: Dryga inte

Jag tycker att du tar åt dig alldeles för mycket, och så gör du så stora grejer av dom små kommentarerna dina läsare ger dig. Tvingad till att blogga är absolut att ta i :/

2011-01-04 @ 16:52:33
Postat av: Livia ;*

"tvingas att skriva varje dag" Någon som hotat dig gumman? :( <3

2011-01-04 @ 17:32:24
Postat av: nina

kan du svara på min kommentera :)

2011-01-04 @ 17:46:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0