slide show

Elvira Rahic

I bosniska föreningen i lördags.

 

Nu fick jag samma kommentar igen, om att jag är rysk, om att jag inte passar in där och att jag inte kan bosniska och så vidare.

Blir så jävla trött på er alltså. Och om jag inte är bosnisk, och om jag inte kan deras språk? Alla är välkomna där och alla snackade med mig på bosniska och trodde jag var bosna och var trevliga och hälsade. Det är ju hur som helst i Sverige eller hur, så varför skulle jag inte kunna gå dit? Kände många där dessutom, så varför inte, får inte jag också ha kul eller?


Kommentarer
Postat av: tina

asså herregud vilka personer som måste kommentera så omogna saker. ärligt lägg av låt henne gå till bosniska klubben. fan det är samma jävla sak som att gå på en vanlig fest herregud bara att dom snackar bosniska där. hon vågar iallafall skriva att hon har vart där medans du anonyma inte vågar ens säga vem du är. så bara lägg ner.



2011-01-03 @ 16:22:51
Postat av: olivia

vad är bosniska klubben ? ^^

2011-01-04 @ 19:32:07
Postat av: L1CKY ;*

ta inte åt dig ksenia! klart du är välkommen på bosniska fester och sånt ;)

2011-01-04 @ 21:21:48
URL: http://leylakarabeg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0