slide show

Coffee House.

Hello!

Just nu sitter jag inne på Coffee House med en del vänner och fikar. Känner att jag börjar fika varje dag nu alltså.. Men det är så sjukt skönt nu på vintern.
Nina har tagit med datorn in hit så vi sitter uppkopplade på internet och kollar runt medans vi tar det lugnt.


 

Snart så ska vi hem till en av dom vi är med och ha det kul, får se om det kommer några bilder senare.

 

Och en sak till innan jag slutar, jag ska sluta svara på dom "elaka kommenterarna" jag får hela tiden. Om att jag är pinsam, gör bort mig hela tiden, att jag är så ful osv. Bara onödigt att bry sig. Så jag ska helt enkelt sluta. Ni får kommentera hur mycket ni nu vill, kommer ändå inte ta åt mig.

 

Ha det bäst!


Kommentarer
Postat av: Emilia

De är bra Ksenia. Stå på dig;)

"skäm ut" dig mer och irritera dom riiktigt mycket så kommer dom sluta för att dom vet att det inte ger någon förändring.

Tycker iaf du är sjukt bra, snygg och allt;)

U GO GIRL:))))

2011-01-08 @ 17:20:41
Postat av: Anonym

Du har väll aldrig tagit åt dig innan heller? ;)

2011-01-08 @ 18:31:05
Postat av: Anonym

Palla sitta på kaffe hus och sen spela data där när man kan gå hem och spela? fett fattigt.. lol

2011-01-09 @ 13:18:53
Postat av: sara

30 dagaras grejjeen? hehe, du glömmer det lite va :p

2011-01-10 @ 11:43:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0