slide show

Bacon med makaroner

Jag och Nina hemma hos mig just nu.

Förut så åkte jag ner till stan och träffade Nina, men det var inte alls roligt där så vi drog hem till mig istället. Vi käkade precis mat som vi lagade, blev makaroner med bacon och smör, haha.

Maaaaat.

 

Nu efter maten så ska vi kolla på en film. Tror att den heter Jennifers Body, skräck eller något. Den ska vara läskig enligt Nina iallafall. :)

Nej men nu ska vi sätta oss skönt och bara ta det lugnt, har tagit fram nötter och lite champange, alkoholfri såklart. Nu blir det film, pussar!


Kommentarer
Postat av: Janiza

Hej Ksenia!

Hur fixar du din lugg sådär ? Tar du bara över hår från andra sidan? blir ju skitfint. och vilken spray använder du i håret ? tuperar du håret under eller hur gör du ? tips? skulle vara sjuktsnällt om du svara när som helst..senast idag!

2011-01-03 @ 16:00:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0