slide show

Today

Jag idag, lite halv trött på bilderna bara. Tröjan är från Ginatricot.

 

Hej på er fina människor. Idag har jag varit med Nina, Yerko, Sinan och Gonzalo. Riktigt skönt folk måste jag bara säga. Blir så glad av att vara med dom. Vi har iallafall spenderat dagen i Klockaretorpet hela dagen, fast jag och Nina träffade dom andra runt 6-7. Innan det så bakade vi morotskaka och hade det allmänt roligt.

 

Sov jävligt skönt inatt för övrigt, men jag är hur trött som helst nu dock. Lägger mig vid 12 eller 1 inatt faktiskt, måste få sova ut lite mer. Nu ska jag göra lite mat, har bara ätit 2 mackor idag, illa!


Kommentarer
Postat av: ANONYM

asså man fattar att du är wannabe isabelles.nu, lixom du säger att du ska börja i media i gymnasiet, som hon. du tar samma bilder som hon, kör på din stil ist :p för uppenbart :/

2011-02-24 @ 23:15:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0