slide show

Today is a very good day

En bild på mig som jag tog idag, har på mig mina spets jeans som jag inte haft på länge!

 

Alldeles snart så ska jag iväg till stan för att möta upp Nina. Vi ska gå runt lite och kolla och kanske träffa några också. Vet inte än. Efter stan så ska vi upp till henne och baka brownies eller något liknande! Baka ska vi iallafall. Ninas mobil är ju baxad så jag vet inte riktigt hur vi ska kunna hitta varandra i stan. Men vi har en mötes plats som tur är, där vi alltid träffas.

 

Var just i Hageby Centrum och handlade lite mat och lite saker till min Burn book. Eller okej, så mycket sit skriver jag inte i det blocket, så börjar kalladet för Like book istället! Hur som helst så visar jag det jag köpt snart.

 

På bilden ovan ser ni min datorn och min statestik som går lite upp och ner. Just nu har jag ungefär upp till 400 unika läsare per dag. Skulle varit riktigt kul ifall den skulle komma upp på 450!


Kommentarer
Postat av: wilmaaa

åh, du är så jävla fin

2011-02-12 @ 18:24:13
URL: http://wiima.blogg.se/
Postat av: evelina

shit va fin du är!

2011-02-13 @ 12:35:01
URL: http://aavelina.blogg.se/
Postat av: en som verkligen gillar ditt utseende !

vilket smink sminkar du dig med och hur ? ..

vill verkligen veta :)

2011-02-15 @ 21:05:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0