slide show

School

Hello! :)

Sitter i skolans datasal just nu och fixar engelska uppsatsen. Har inte alls lust att vara i skolan, snoozade en hel timme imorse för att jag inte orkade gå upp. Hade ändå sovmorgon, skönt! Hm.. hoppas det blir god mat i idag också, annars kommer jag vara på dåligt humör hela dagen, är jätte hungrig!

Efter skolan så drar jag och Nina direkt hem till henne och fixar oss för en fotografering. Kameran och stativet ligger i mitt skåp här i skolan nu så det är bara att börja på en gång. Det är snö storm och blött ute så om det är likadant väder efter 2 så ska vi fota innomhus istället, blir nog lika bra! Kommer såklart bilder då det är klart!

Nu ska jag inte "skolka" från lektionen, hörs senare. Love to you guys!

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej ksenia kan du säga vad vanessas och mickis blogg heter om de har nån

2011-02-04 @ 14:12:33
Postat av: Anonym

vart bor du

2011-02-04 @ 14:30:03
Postat av: hennes beundrare

vad heter wilmas blogg???

2011-02-04 @ 15:36:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0