slide show

Så sjukt jävla kallt..

Me right now.

Har precis kommit hem. Har varit i Klockaretorpet med Nina i Borgsmos fritidsgård och chillat där lite. Den ända nackdelen med att gå dit var att hennes mobil blev stulen av någon som var där, men ingen ville erkänna. Så den är helt borta nu och jag kan inte nå henne, bara genom msn då.

Jobbade över en timme idag också. Hade absolut ingenting att göra anyway så varför inte liksom. Fjäska lite och få sommar jobb där sen kanske, vem vet. ;)

Det är så fruktansvärt kallt ute, så det är inte sant nästan. Satt och väntade på att min spårvagn skulle komma så att jag skulle rulla hemåt men den skulle komma om nästan en halvtimme, så det var inte sådär skit kul. Fick sitta och darra där i kylan. Men nu är jag hemma iallafall och är jätte hungrig! Blir att gå till köket med mina frusna tår och fixa ihop lite mackor. Fan vad gott det ska bli!

Tillägg: Jag har alltid undrat vart den där "the one" är, och nu har jag äntligen kommit på det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0