slide show

@ Mickis house

Hej på er allihop.

Befinner mig hemma hos Micki nu och vi har precis hämtat lite saft att dricka, haha. Sover här igen eftersom hon bor mitt i stan, precis där vi praoar, så det blir liksom perfekt. Behöver vakna endast en halv timme innan vi börjar.

Har som sagt varit och jobbat gärnet på praon idag och efter det mötte vi upp Nina som också slutade klockan 5 och åkte till Klockaretorpet och hade möte i Borgsmos fritidsgård. Efter det åkte Nina hem och jag och Micki ner till stan och träffade några andra och var med en stund. Så nu sitter vi och lyssnar på musik och tar det rätt så lugnt.

Hörs imorgon då det kommer bilder från idag!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Hej, jättesöt blogg du har!

Iallafall så undrar jag vad du har för mascara och om du andvänder lös ögonfransar ofta? & om du kunde lägga upp på bloggen i bilder hur du gör när du sätter på dig dom och när du tar på mascaran, skulle vara jätte kul att se. Kram! :)

2011-02-10 @ 15:37:21
URL: http://hulta.devote.se
Postat av: saga☆ت

alltså jag har försökt att få våran blogg bredare, men hur brett jag än her på så ändras det bara typ 1 cm. hur brett har du?:)

2011-02-10 @ 15:49:41
URL: http://ssagammatilda.blogg.se/
Postat av: Anonym

du känner väll karolina frimodig? Va inte ni osams när hon gick på victoria och typ snackade skit om varandra, vad tycker du om henne? Svara snälla!

2011-02-10 @ 22:48:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0