slide show

Dagens klädval

Jag och Nina idag!

Ninas:

♥ Skjorta - H&M

♥ Jeans - Cubus

 

Ksenias:

♥ Stickad tröja - Monki

♥ Leggings - Monki

 

Hej på er igen. Sitter hemma med Nina just nu och båda har varsin dator. Skönt! Har köpt choklad och Trocadero till ikväll, tänkte mysa med en film snart.

Imorgon kliver vi upp typ halv 9 och drar till praon halv 10. Det är alla hjärtans dag imorgon också! Dock är jag helt ensam.. Haha skämt osido, men får väl vara med Nina och ge henne en kyss! Vi praoar som sagt till 5, och när vi slutat går jag och köper en sak till mamma, hoppas hon blir glad!

 

Nu ska jag välja film och fixa något att äta, vi är riktigt hungriga faktiskt. Vi hörs imorgon allihop!


Kommentarer
Postat av: karolin

sv: hihi awww, tack sötnos! :D självklart kan vi följa varandra, säg till när du lägger till =) ha det bäääst, kram

2011-02-13 @ 23:54:55
URL: http://karoliiins.blogg.se/
Postat av: kimberly

vart praoar ni ?

2011-02-14 @ 15:54:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0