slide show

Can i be the one

Dom 3 kommer vara på scen den 2 april i Borgen. Be there!

 

Låten: Can I be the one - Norlie & KKV ft. Lazee

 

Nu är jag hemma. Jävligt skönt kan jag tala om för er. Har stått upp hela dagen och diskat och efter det gick vi på stan en stund, så mina ben är helt döda. När jag kom hem fixade jag disken, slängde in all den smutsiga disk och ut med den rena. Är faktiskt lite hungrig. Konstigt, eftersom jag ätit thai mat 2-3 gånger idag.. Ska iallfall fixa någonting att äta snart. Mamma är inte hemma än, hon är på jobbet, så får äta själv. Senare så sätter jag på en bra film och bara vilar ut, är sjukt trött idag så det blir bara perfekt!

 

Lägger strax upp en bra bild på mitt block förresten! Får inte glömma det.


Kommentarer
Postat av: agnes (:

amen durå ?! sjukt snygg och snygg blogg !

jag följer dej nu på bloglovin så bara lägg till mej (:

kram !

2011-02-15 @ 19:41:53
URL: http://agnesnelsons.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0