slide show

Block och papper

Detta köpte jag idag.

Som sagt, det här har jag velat köpa ett ganska bra tag nu, men har inte fått tag i något bra block. Blocket ska jag ha som en scrapbook, om ni nu vet vad det är. Man lägger in bilder, skriver om lite vad som helst. Om ni har sett i Kissies blogg, så har hon en så kallad "burn book" där hon skriver om olika personer hon hatar och så vidare. Men i den här boken ska jag skriva om viktiga händelser, som en dagbok ungefär fast inga hemliga saker. Eller nästan inga hemligheter iallafall. ;) Man kan till exempel skriva om något man älskar, typ sommarens bästa händelse, kanske lägga in en bild på sin favorit sak och så vidare. Och man kan köpa massa snygga klistermärken och ha i boken, som jag, jag köpte "tapet papper". Det är inte direkt tapet papper bokstavligen men sånt där fint papper som man kan klippa ut grejer och så.

Förstår ni nu vad jag ska ha den till? Kommer visa då och då någon gång ibland när jag skrivit i den. Kommer ha en massa bilder i den och roliga saker. Tänker starta redan ikväll med första sidan, men vet inte vad jag ska skriva än.. Men det kommer väl upp.

Kommentarer
Postat av: Åsa

Hejsan ! Fin blogg du har :) Delta gärna i min blogg tävling '' Veckans blogg '' / Kram , Åsa :)

2011-02-02 @ 21:45:52
URL: http://asatruongthihien.blogg.se/
Postat av: Tilda

Fin blogg du har:D

2011-02-03 @ 00:54:46
URL: http://tildaalex.blogg.se/
Postat av: ems

kolla in mina supersnygga smycken ill en billigt pris!

2011-02-03 @ 11:18:40
URL: http://madebyems.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0