slide show

The human centipede 2..

The human centipede 2.

 

Detta är nog en av dom äckligaste och värsta filmen jag någonsin sett i hela mitt liv. Har verkligen sett många skräckfilmer, men denna skrämde verkligen upp mig. Skrämde är nog inte det rätta ordet, men är något fruktansvärt äcklig och hemsk. Såg ettan med Olivia och tvåan såg jag hemma själv igår. Filmen innehåller riktigt mycket blod och spya. Filmen är dock svartvit från början till slut (på grund av att det är för mycket blod eller något..) Jag somnade riktigt gott efter den, men drömde dom värsta drömmarna någonsin. Har drömt mardröm en gång förut, men dom här var verkligen mardrömmar. Jag drömde om en massa spya och då jag vaknade imorse hade jag spottat över hela min axel, den var helt blöt. Förstår inte varför riktigt, blev nog riktigt äckad och skrämd av filmen. Förstår verkligen inte att det finns såna människor som gör sådant som gubben i filmen gör. Sjuka grejer.

 

Rekommenderar filmen till dom som tål äckliga grejer iallafall. Till dom som bara har sett ettan, se tvåan! Som sagt, alla har ju olika åsikter om såna här filmer, men JAG blev riktigt äcklad av denna iallafall.


Kommentarer
Postat av: LAIMA LAITINEN ~

Uuuueeerk, tvåan är mycket mer grotesk jämfört med ettan, t.ex i ettan så är ju mannen som vill göra tusenfotingen är jätteduktig och varit kirurg länge medans han i tvåan använder silvertejp för att få ihop människorna och skär i dom med typ köksknivar.



USCH FINNS INGA ORD FÖR HUR ÄCKLIG DEN ÄR<//////3



oj.. lång kommentar det blev. :(

2011-12-30 @ 09:53:00
URL: http://smashed.blogg.se/
Postat av: emilia

Hej!



Besök gärna min nystartade bloppis! :)



http://emiliabloppis.blogg.se

2011-12-30 @ 13:02:11
URL: http://florencestyle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0