slide show

So happy

Rätt så gammal bild på mig.

 

Nu är det natt och jag är hur trött som helst, kommer somna när som. Är hemma hos Fanny som sagt. Vi ligger i hennes systers rum och kollar på något film som går på TV. Kvällen har iallafall spenderats med riktigt fint folk. Jag har fått massage, det har varit riktigt mycket skratt men ändå så har det varit en lugn fredag. Vi har bara tagit det lugnt helt enkelt. Imorgon så går jag och Fanny upp skapligt och drar och tränar på en gång. Efter att vi varit på gymmet så åker vi ner till stan och käkar sallad på Paus. Det godaste som finns tror jag! Därefter så tar vi väl dagen som den kommer.

 

Nu så ska vi krypa ner i sängen och fortsätta se den där filmen med ett glas saft i handen.. Hoppas iallafall att er dag har varit bra! Min slutade kanon. Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Vilket UNDERBART hår du har! :D hur många unika läsare har du/dag?

2011-12-04 @ 23:06:45
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: Anonym

Du har jättefint hår!! Hur gör du för att inte slita ut det så mkt av all lockning osv?

Mina lockar försvinner på bara någon timma :( Så du har tur!!

2011-12-05 @ 19:53:32
Postat av: Anonym

Du ser så som du har gjort på den här bilden, att du lägger samma bild brevid varann så de speglar sig typ. Jag har för mig att jag läste på din blogg att du gör de på photoscape o jag har photoscape på min dator men hittar inte vart man gör de? kan du inte svara i ett inlägg eller något, jättetacksam isåfall fina ksenia!!

2011-12-09 @ 23:10:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0