slide show

Massa brus

Två bilder från tidigare idag.

 

Ligger i min underbara nybäddade säng och myser framför datorn och tända ljus bredvid mig. Tror inte att den här kvällen kan bli bättre än såhär. Eller jo, på ett sätt kan det faktiskt det..

 

Var ju som sagt i Klockaretorpet förut, träffade Fanny en liten stund. Då jag skulle hem sen så stod det att min spårvagn hem skulle komma på 22 minuter, så jag tog mina ben och gick istället. Brukar vanligtvis ta en halvtimme från stan hem till mig men nu hann jag innan spårvagnen ens åkte vid mig, så jag gick på 20 minuter ungefär. Kallt som det är ute, men ändå så blev det varmt eftersom jag gick så fort, hade musik i öronen så det var bara hur skönt som helst! Inget folk ute heller.

 

Nu så ska jag sätta på filmen Final Destination 2, sen så lägger jag mig. Ska upp vid 8 imorgon och sedan röra mig till min praktik plats. Fast ändå så tänkte jag gå till skolan istället och göra omprov så jag får betyg i ämnet SO. Sen så ska jag till skolan på onsdag morgon också, göra ett NO prov som jag inte gjort. Så vi får se om det går bra, hoppas det iallafall! Nu så blir det iallafall film, hoppas ni sover gott inatt, för det tror jag att jag kommer göra! Godnatt! ♥


Kommentarer
Postat av: amanda

okej, jag kanske är helt efter men jag förstår inte

har ni praovecka/or nu eller skola?:)

2011-12-11 @ 23:28:05
Postat av: Josefin

vilken superfin header du hade

2011-12-12 @ 14:43:29
URL: http://stendahl.blogg.se/
Postat av: valentina

finis kenza !! <3

2011-12-12 @ 17:02:35
URL: http://valentinasmajli.blogg.se/
Postat av: valentina

hahaha oj! skrev fel på den förra kommentaren menade :

finis ksenia ! haha! kram! :)

2011-12-12 @ 19:49:40
URL: http://valentinasmajli.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0