slide show

Jag älskar mitt liv

En bild på mig från utställningen idag.

 

Jag är glad igen, helt jävla överlycklig, nu ska jag äntligen åka till Umeå till alla jag har saknat. Jullovet here we come. Fyfan vad glad! Satt och pratade med mamma om det förut och fick åka dit, nu hoppas jag bara på att få bo hemma hos Jannike då jag är där, sen så är det klart att jag åker! Blir någon gång efter julafton och nyår skulle jag tro. Allt börjar bli bra nu, börjar komma upp på mina fötter. Jag älskar mitt liv. K S E N I A - allt i ett!


Kommentarer
Postat av: lisa w

om du vet hur man kan flytta upp menyn (som har hamnat längst ner på sidan) kan du väl slänga in en kommentar, vore sjukt snällt!! (har provat med wrapper-storleken samma som content + ändrat side-bredden) men fungerar inte! tack på förhand :)

2011-12-02 @ 12:25:09
URL: http://lisawee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0