slide show

Infinite love

Någon vecka gammal bild.

 

Hej på er! Kom hem för drygt en timme sedan. Är helt slut idag också. Sjukt jävla skönt med helg nu, får äntligen vilka ut. Sover ut morgon också, fan vad skönt!! Imorgon så ska jag iallafall fixa ett solkort, 10 gånger till mig. Därefter då jag väl se vart dagen tar mig, träffar antagligen tjejerna, sen så skulle jag hitta på någonting med Emelie också.

 

Håller på att ladda ner en film nu, blir att se Final Destination 5, sen så sover jag. Med det här inlägget säger jag godnatt! Hoppas att ni har haft en bra dag! ♥


Kommentarer
Postat av: IDA - Stockholms största skönhetsblogg

Vad har du för kamera? :)

2011-12-10 @ 09:54:59
URL: http://FLAVOURED.se
Postat av: emma

kan du ge något låt förslag?:)

2011-12-11 @ 00:29:08
Postat av: Nina

Hello!

Klickade av en slump in mig på din blogg, du är för övrigt sjuukt söt.

Tänkte också bara säga att jag också är rysk. Min mamma är född där, så jag kan också prata ryska.

Följa varandra på bloglovin'?

Kram.

2011-12-11 @ 09:53:04
URL: http://justbynina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0