slide show

Deep in live

Hej på er!

Just ni befinner jag mig hemma hos en kompis i Klockaretorpet, Arma tillsammans med Fanny och Olivia. Vi sitter och chillar, spelar Temlpe Run och snackar om allting. Mysigt! Vaknade upp hemma hos Fanny i morse, vi mötte upp Olivia och åkte hem till mig, käkade och fixade oss. Därefter åkte vi in till stan och träffade Arma och fikade inne på Wayne's, och nu sitter vi hemma hos henne som sagt!

Vi vet ännu inte hur kvällen kommer att se ut men vi hoppas iallafall på att hitta något roligt att göra. Fanny sover hemma hos mig ikväll också! Blir en lugn natt med massa snacks och film. Blir nog en lyckad kväll!

Hoppas att ni har det bra. Det har jag iallafall. Uppdaterar mer ikväll och kommer med bilder, om jag lyckas ta några.

Kommentarer
Postat av: emm

hur vet man om man fått hem paketet?:)

2011-12-04 @ 12:15:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0