slide show

Solsken och frukost!

Två nytagna bilder. Solsken och frukost!

 

Vaknade för ett tag sedan. Tidigt? Jo, jag vet! Möttes av starkt solsken när jag vaknade, klarblå himmel och varmt är det också! Super skönt, har saknat detta väder! Det ända vi har fått hittills är åska, regn och stora moln. Jag har iallafall precis ätit frukost som ni ser. Bestämde mig för att kliva upp tidigt idag, har rätt så mycket att göra faktiskt.

 

Nu på morgonen så ska jag duscha en snabbis, sen ska jag städa mitt rum. Det ska vara så rent så att man kan slicka golvet! Fan, hatar att jag bara slänger kläderna överallt och låter det vara kvar. Dags att ta tag i det här och börja hålla det rent. Då rummet är clean så fixar jag mig, klär på mig och så vidare sen drar jag in till stan och träffar Nina, sen går vi och solar. Senare ikväll vid 7 tiden tror jag, ska vi gå på bio. Mer om filmen vi ska se kommer senare.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0