slide show

Snälla, skaffa ett liv

Här är en "fråga" jag fick på min blogresponse. Lyder såhär:

Du ser verkligen efterbliven ut gumman.
Varför så kort? Vääääääääx så fult när tjejer är korta och mulliga med tunnt hår! Du och Nina är ju systrar men ni liknar inte ett dugg!
Visst du är söt och så men du kan inte ta hand om dig själv Nina gör allt för dig sötan, lycka till så att hon inte tröttnar på dig lillen.

Svar: Tycker att sådana kommentarer är sjukt onödiga. Det är inte direkt jag själv som bestämmer min längd, min mamma är rätt kort så fick min längd från henne helt enkelt. Tycker verkligen inte att det är något fel med att vara kort. Jätte många av mina vänner är korta och till och med en vän till mig som är över 18 är KORTARE än mig. Jag har tunt hår för att jag har bränt det, färgat för många gånger osv, och det behöver ju ingen annan störa sig på tycker jag.
Jag och Nina är INTE riktiga systrar, vi är egentligen ingenting till varandra, bara bästavänner. Tycker att det är sjukt att man kan säga att någon inte kan ta hand om sig själv, som du nu gör. Du vet säkert inte ens vem jag är eftersom du säger att vi är syskon. Jag bor med min mamma och jag kan ta hand om mig själv. Vadå Nina gör allt för mig? Vi gör allt för varandra men det där med ta hand om sig själv och så vidare, det klarar jag själv och har alltid gjort det. Om hon tröttnar eller inte är väl hennes ensak. Vi klarar oss bra själva.

Kommentarer
Postat av: arma

va i helvete. fan vad trög människa som jiddrar ;p

2011-08-07 @ 14:08:11
URL: http://armiiic.blogg.se/
Postat av: isabelle

asså shit. man kan inte rå för vilken längd man har.

är också kort.



och vadå mullig?



alla ser ju olika ut och jag tycker du inte alls är mullig!



och även om du har bränt håret eller något så spelar det ingen roll?



alla har olika hår tjockhet eller tunnt!



jävla tönt som håller på så där!

2011-08-07 @ 14:31:04
URL: http://lutenn.blogg.se/
Postat av: Matilda Karlsson

Hoppas du förstår att dom är avundsjuka :)

du är så sjukt snygg så det finns inte!!

2011-08-07 @ 14:37:42
URL: http://maatildakarlsson.blogg.se/
Postat av: Anonym

ksenia, jag tycker att du passar i din längd, du är jävtte söt, smal och har fint hår. Den dära personen skriver ju bara om sej själv och sin bästa kompis, om den nu ens har någon. puss<3

2011-08-07 @ 14:42:50
Postat av: Anonym

Någon är avundsjuk.

Förresten är det sött att vara kort!

2011-08-07 @ 20:28:47
Postat av: Anonym

Men herregud, någon som inte verkar ha något bättre för sig än att klaga på andra. Bry dig inte om h*n , du är fin som du är , är själv kort tycker inte de är något fel med de, hellre kort än lång enligt mig då ,

2011-08-07 @ 21:28:01
Postat av: Anonym

ksenina bry dig it om såna falska människor, du är fin som du är tro mig de önskar säkert att de såg ut som dig för du är en jätte fin person jag älskar hella dig oavsett om du är kort herregudd aso, finaste ksenia

2011-08-07 @ 21:59:05
Postat av: isabella♥

MEN SYND FÖR ER ATT INTE NI ÄR LIKA FIN SOM HENNE ERA AVUNDSJUKA JÄVLAR!;) Det var den dummaste fråga jag hört i hela mitt liv måste jag bara få skriva!! haha och vart fick han att ni är systrar ifrån, haha ingen person som verkar känna dig iaf!! varför ens ödsla tid på sånt skräp, du ska inte bry dig om sånt där för dem är BARA avundsjuka, det är oftast alltid avundsjuka som ligger bakom sånt där eller så är det nåt han eller hon har emot dig men skit i det då för det är ju deras problem! ursch var bara tvungen att skriva av mig här för jag hatar sådana kommentarer och hur FAN kan man göra nåt åt sin längd eller om man är mullig eller smal!! så det var bara en sååå onödig kommentar att bry sig över, you go ksenia! kramar:D

2011-08-08 @ 00:33:10
URL: http://isabellalindgren.blogg.se/
Postat av: sara

Vad snackar h*n om ? Du är jättevacker & inte ett dugg mullig' Och håller med personen däruppe , hellre kort än lång!



Go on and do you're thing chica!

2011-08-09 @ 20:44:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0