slide show

Några timmar kvar

Bild på mig och Fanny från igår.

 

Har precis kommit hem. Var hemma förut och fixade mig och så vidare men sedan drog jag och träffade en kompis. Därefter åkte jag till stan för att hämta ett par saker från mammas jobb som hon var tvungen att ha. Jag har handlat lite saker och nyss så åt jag lite mat. Det började regna precis innan jag kom hem så nu är mitt hår och kläder blött. Ska byta om och platta till håret lite sen ska jag bara ta det lugnt ett tag. Vid klockan 9 så åker jag ner till stan och träffar Nina och kanske någon/några till.

 

Det är ungefär 3 timmar kvar tills Wilma är framme i Norrköping, fyfan vad kul det ska bli att träffa henne efter ett och ett halvt år!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0